Care este obiectivul pe care doresc să îl ating?
Care sunt nevoile şi interesele reale ale interlocutorului meu?
Care sunt caracteristicile şi priorităţile sale?
Cum doriţi şi preferaţi să primiţi informaţiile?
Care sunt cele mai eficiente tehnici ale unei metode corecte de comunicare prin intermediul web?
POT PĂREA ÎNTREBĂRI EVIDENTE DAR, DIN PĂCATE, MAJORITATEA PERSOANELOR CE REALIZEAZĂ TEXTE ŞI CONŢINUT PENTRU PAGINI INTERNET, NICI NU LE IA ÎN CONSIDERARE!
Odată efectuată o analiză aprofundată este necesară efectuarea diferitelor alte operaţiuni pentru redactarea conţinutului eficient şI convingător, precum:
O întocmirea de texte adecvate pentru poziţionarea pe motoare de căutare. Un text care nu este găsit şI citit nu serveşte la nimic! Pentru a fi bine poziţionat în motoarele de căutare şI, prin urmare, găsit de cititor, textul trebuie să fie:
Ţinând cont de toate caracteristicile enumerate mai sus şi de multe altele, dezvoltăm conţinut pentru pagini web, cu adevărat corespunzător şi eficient.
Adecvarea şi calitatea conţinutului unui site reprezintă unul dintre principalele aspecte discriminante pe care google şi alte motoare de căutare, le evaluează şi le analizează pentru a determina poziţionarea paginii însăşi. Politica google este puternic centrată şi focalizată pe caracteristicile şi proprietăţile textelor şi conţinuturilor web.
Pentru aceasta este necesar ca redactorii şi copywriterii noştri să relaţioneze constant, să lucreze în strâns contact cu echipa SEO ce se ocupă de indexarea site-ului.
Prin urmare, textele trebuie să curgă şi să fie convingătoare, dar, în acelaşi timp, să fie potrivite pentru principiile şi regulile motoarelor de căutare pentru o poziţionare excelentă pe web.