Zilnic pe Google si in celalalte motoare de cautare au loc mii de cautari de servicii sau produse similare cu cele oferite de tine, faptul ca nu esti in topul cautarilor te face sa pierzi clienti. Peste 80% din cei care cauta un serviciu sau un produs cu ajutorul motorului de cautare nu trec niciodata de primele 1-2 pagini de rezultate. Trebuie sa recunoastem ca toti facem la fel cand cautam ceva, acum intelegi de ce este important sa fii prezent in primele cautari?
Optimizarea pentru motoarele de cautare sau Search Engine Optimization – SEO este tehnica prin care site-ul tau va ajunge in topul rezultatelor motoarelor de cautare: Google, Yahoo si Bing.
Daca ai deja un site nu inseamna ca o sa ai si vizitatori sau ca va fi vizibil in cautari, va avea nevoie de optimizare SEO pentru a deveni mai eficient, pentru a fi mai usor gasit de catre potentialii clienti.
Tot mai des auzim in jurul nostru spunandu-se ca online-ul este viitorul si intr-adevar asa este. Pentru orice afacere prezenta in mediul online a devenit o conditie obligatorie daca firma isi propune sa obtina profit.
Indiferent de timpul afacerii promovarea online reprezinta cheia succesului ce deschide camera comorilor. Sunt foarte multi antreprenori care nu au luat in calcul si prezenta in mediul online, dar acest lucru reprezinta o greseala destul de mare in gandirea lor. Motivul este simplu: clientii sunt in mediul online.
Orice proprietar de afacere online isi doreste sa aiba parte de numerosi vizitatori, astfel incat business-ul sau sa fie unul de succes. Cei mai multi cred ca este suficient ca site-ul sa fie unul profesionist, sa fie usor de folosit si sa aiba un design atractiv. Este nevoie de multa munca pentru o promovare online eficienta, strategii de promovare si multe altele. Este nevoie de o adevarata campanie de promovare, in care se are in vedere factori precum: natura afacerii promovate, natura clientilor ce se doresc atrasi, vandabilitatea produselor si/sau serviciilor, bugetul alocat etc...
Nu este nevoie doar de o simpla promovare site si clientii te vor asalta. De fapt, ar fi bine sa apelezi la o agentie de marketing online, fie ca este vorba despre o campanie de promovare a unui produs exemplu al afacerii tale, promovare website, promovare magazin online etc. Noi stim cum sa folosim acele tehnici de promovare a vanzarilor, care sunt acele metode de promovare a produselor eficiente, sau de ce strategii de promovare a unei firme este nevoie.
Exista mai multe metode de promovare online, prin care poti sa aduci clienti noi si respectiv, prin care poti sa-ti dezvolti afacerea online. Vom incerca sa explicam pe scurt, pe intelesul tuturor, despre ce strategii de promovare a unei firme este vorba.
Fie ca vinzi produse sau servicii firmelor sau persoanelor, clientii tai sunt si in mediul online.
Scopul promovarii online consta in satisfacerea rapida a nevoii clientilor. Ei cauta ceea ce isi doresc, iar tu iti promovezi in mediul online produsele si serviciile si apari cand ei au nevoie. Sunt o multime de metode de promovare insa voi prezenta pe scurt cele mai importante si eficiente metode de promovare din mediul online.
"
Rezultate rapide. Google Ads este o metoda de promovare online cu rezultate imediate, care poate fi folosita in strategia ta de marketing online, alaturi de alte masuri durabile in timp, dar care au un impact initial scazut.
Google Ads este cea mai bună alegere pentru promovarea oricărei afaceri care urmăreşte vânzări imediate, campanii de brand sau atragerea de noi clienţi.
Reclame afisate direct celor care cauta produse sau servicii ca ale tale. Reclamele tale vor fi afisate in momentul in care o persoana cauta pe Google produsul sau serviciul oferit de tine. Cu ajutorul unor campanii Google Ads, ajungi la potentialii tai clienti chiar atunci cand ei au nevoie de produsul sau serviciul promovat si astfel vanzarile tale o sa creasca.
In orice moment vei putea stabili care este bugetul pe care merita sa il investesti. Acesta poate fi modificat in functie de profitabilitatea campaniei.
Vizibilitate mai mare. Inca din prima zi de campanie, Google Ads te aduce pe primele pozitii din rezultatele Google. Imaginea companiei tale va creste in notorietate, iar brand-ul tau va fi vizibil acolo unde conteaza.
Reclamele tale vor fi afisate doar celor direct interesati de produsele sau serviciile tale, din zona geografica pe care o deservesti, la momentul potrivit. Fiecare campanie GoogleAds inseamna o targetare exacta, folosind multe criterii prin care se filtreaza audienta careia I se afiseaza reclamele. Bugetul investit de tine merge direct la audienta dorita.
Statisticile Google Ads si indicatorii Google Ads vor evidentia ce merge si ce nu, astfel incat sa putem lua continuu decizii de imbunatatire a eficientei campaniilor. Ne ajuta sa investim mai bine bugetul si sa obtinem rezultate mai bune.
Descoperă puterea campaniilor PPC cu o agenție Google Ads specializata!
Facebook este cea mai importanta retea de socializare online din Romania, creste zi de zi si reprezinta o noua modalitate de promovare targetata. Interesul aratat fata de aceasta retea de socializare este atat de mare, incat promovarea pe Facebook devine o sursa importanta de trafic, notorietate si brand awareness. Iti poti personaliza reclama in functie de numeroase elemente, ceea ce face targetarea intr-un mod mult mai usor a publicului tinta.
Intelegem business-ul si stabilim obiectivele
Inainte de a gandi conceptul de campanie trebuie sa cunoastem in detaliu specificul business-ului Dvs., ceea ce ne ajuta in implementarea unei campanii eficiente de Facebook Ads. Care sunt elementele analizate:
Produse si servicii: care sunt? care dintre ele se vand cel mai bine? care este avantajul competitiv? achizitionarea produsului e repetitiva? sunt anumite produse / promotii pe care doriti sa puneti accent?
Public tinta: varsta, ocupatie, interese, localizare geografica.
Avand o imagine clara asupra afacerii Dvs si obiectivelor urmarite, putem trece la etapa urmatoare.
Selectam publicul tinta pentru obiectivele pe care le urmarim si realizam setarile de targetare (geografica si socio-demografica)
Nu orice anunt care apare in Facebook atrage si vizitatori. Din acest motiv, modul in care el este conceput, este vital pentru succesul campaniei. Elaboram textul anuntului selectand cea mai potrivita imagine asociata campaniei, aducand in fata potentialului client suficiente motive care sa-l determine sa acceseze pagina sau site-ul Dvs.
Campania este urmarita continuu de catre specialisti in social media asigurand permanent suportul tehnic necesar unei bune derulari (implementare conversion elements, CTR, etc.)
Analizam si optimizam
Urmarim volumul de vizitatori, atractivitatea anunturilor si modul in care actiunea dorita de Dvs (achizitionarea produselor/serviciilor, lansarea unei cereri de oferta etc.) a fost intreprinsa.
Pentru a inregistra rezultate, serviciile prezentate mai sus sunt necesare in gestionarea unei campanii Facebook Ads. Din punct de vedere financiar, sunt doua etape de facturare, etape ce reflecta si efortul alocat in fiecare dintre ele:
Gestiune lunara a contului: incepand cu 15% din bugetul lunar alocat, nu mai putin de 55 euro / luna. Nota: in gestiunea lunara a contului se implementeaza si analizeaza toate campaniile derulate pe contul respectiv, la orice moment.
Campania se deruleaza pe contul Dvs. de companie (veti avea acces permanent la el), acesta fiind asociat contului nostru de agentie in vederea gestionarii curente. In cazul in care optati pentru plata bugetului destinat Facebook prin intermediul nostru, pentru o transparenta totala va vom oferi acces punctual la vizualizarea costurilor campaniei.
Pentru o oferta personalizata va rugam sa completati formularul de cerere oferta si vom reveni in cel mai scurt timp.